Chery Pro: визнані у всьому світі кросовери набирають обертів в Україні

Информация размещена правах рекламы:

2665 – саме стільки автомобілів ми, компанія Chery, продали в Україні за проміжок із січня по серпень 2021 року (дані УкрАвтопрому). І це 129 % більше за аналогічний показник 2020-го. В загальному ж бренди Chery, представлені в Україні, посідають восьме місце за кількістю проданих нових авто.

Квітень 2021 року став для визначним: разом із дистриб’ютором УкрАвто ми презентували в Україні нову лінійку Pro, запустивши в продаж кросовер Tiggo 7 Pro. Цей автомобіль щонайкраще демонструє головні особливості лінійки, а також очікування поціновувачів щодо дизайну, технологій та потужності нових Chery.

«Побачивши цей кросовер уперше, я одразу відчув, що мені подобається його вигляд: Tiggo 7 Pro дуже стильний. А після тест-драйву до позитивних вражень про зовнішність додалося й захоплення його технологічністю: функціоналом дисплеїв, наявністю бездротової зарядки тощо», – ось відгук про автомобіль одного із покупців кросовера Chery.

Клуб шанувальників Chery

Цьогоріч ми запустили нову лінійку Chery Pro не тільки в Україні, а ще й у Бразилії, Чилі, Саудівській Аравії, Росії, Філіппінах та в ряді інших країн – нашими автомобілями захоплюються повсюдно, Chery встановлю власні тренди дизайну й високої технологічності у всьому світі.

Що підтверджується й показниками продажів: вони стрімко зросли після глобального запуску лінійки Pro. В серпні цього року Chery Group експортували 20 491 автомобіль, вже вчетверте за 2021-й перевищивши місячний експорт в 20 000 авто. Загальний же експорт в січні-серпні становив 165 858 автомобілів – ми покращили власні показники 162.8 % в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року.

В Бразилії Chery вперше змогла посісти восьму сходинку в рейтингу продажів, обійшовши Nissan і Сhevrolet й зайнявши 3.94 % усього ринку країни. В Росії продажі Chery збільшилися 163 % в порівнянні з минулим роком, а загальні продажі в проміжку січень-серпень виросли на 335 %, порівнюючи із 2020-м. Такий результат вилився у дев’яте місце в рейтингу продажів (бренд обігнав Nissan, не кажучи вже про першість серед автомобілевиробників із Китаю). Chery в Чилі посіла друге місце, вирісши в продажах у порівнянні з попереднім роком на 903 % – ми обійшли Toyota, Volkswagen і Hyundai. В Чилі бренд утримує 7.6 % ринку, продаючи 16.3 % від усіх кросоверів (першість ось уже восьмий місяць поспіль).

Серія Pro

Pro Дизайн покладений в основу зовнішнього вигляду нової лінійки: сонячно-зоряне оформлення фронтальної частини автомобіля об’єднує алмазну матрицю решітки й головну оптику LED, він виразний і легко впізнаваний. Елементи салону автомобілів серії Pro надають затишок й високу технологічність водночас.

Pro Технології забезпечують найвищий рівень комунікації з автомобілем: центральний дисплей із високою роздільною здатністю, віддалений запуск, камери кругового огляду, бездротова зарядка й ряд інших прогресивних рішень суттєво перевершують те, що пропонують конкуренти, й забезпечують споживачам водійський досвід, котрий перевищить їхні очікування.

Pro Енергія поєднує високі показники потужності й економічності водночас. Бренду Chery належить один із найбільш прогресивних китайських дослідно-конструкторських центрів із розробки двигунів. Шість двигунів Chery були відзначені премією «China’s Top 10 Engines». Відповідно, двигуни автомобілів серії Pro забезпечують гарну динаміку й низький розхід палива.

Chery Tiggo 7 Pro

Другий Chery з нової лінійки – кросовер Tiggo 2 Pro – з’явиться українському ринку вже в листопаді. Він ідеально підійде тим, хто любить досліджувати життя й цінує кожну його хвилину. Як і Tiggo 7 Pro, Tiggo 2 Pro надаватиме покупцям дизайнерські й технологічні переваги, що дозволять отримати якісно новий досвід від володіння SUV.

Тож чекаємо Tiggo 2 Pro нашому ринку зовсім скоро!

TIGGO2pro

Для отримання додаткової інформації відвідайте наш офіційний веб -сайт

Adblock test