Недозбирані російські автомобілі Toyota пустили на запчастини

Один із співробітників дилерського центру Toyota поділився подробицями про нинішню ситуацію з автомобілями японської в Росії. За його словами, які наводить «Российская газета», «немає жодних складів із тисячами машин, які чекають свого часу». Усі автомобілі, які встигли виготовити заводі в Санкт-Петербурзі до весни або ввезти в Росію до санкційних обмежень, «розподілили за дилерськими квотами і відправили в автосалони», а недозібрані екземпляри «розібрали на запчастини, щоб був хоч якийсь запас по виконанню гарантійних зобов’язань».

За словами «Российская газета», поки що майже вся модельна лінія Toyota представлена у салоні. Це седан Camry та кроссовер RAV4 вироблені в Росії (завод Санкт-Петербурзі не працює протягом шести місяців), а також імпортний Fortuner та Land Cruiser Prado та Land Cruiser 300. Продавці стверджують, що це «останній нові автомобілі у офіційного дилера», що пояснює вражаючу маржу.

Наприклад, за Fortuner просить півтора мільйона ($24500) більше, ніж рекомендована роздрібна ціна, а Land Cruiser 300 продається на 6,5 мільйонів рублів ($106000) догожче, ніж РРЦ. Ціни на Camry та RAV4 менш завищені, приблизно від семисот тисяч до мільйона рублів ($11500 – $16500).

Вже очевидно, що в осяжному майбутньому будуть вичерпані всі резерви автомобілів. У цьому випадку дилери розглядають можливість паралельного імпорту, але попереджають, що, згідно з попередніми оцінками, «враховуючи всі можливі проблеми та ризики, ціни будуть навіть вищими, ніж нинішні».

Adblock test