У Японії розпочалися тести системи бездротової зарядки електротранспорту на ходу

Контактні мережі, які десятиліттями забезпечували електроенергією трамваї та тролейбуси, у майбутньому спробують піти під землю, а передача електроенергії силовій установці перспективних видів транспорту здійснюватиметься методом електромагнітної індукції. Принаймні, в Японії компанії Obayashi та Denso почали тестування подібної технології, яка до 2025 року може знайти застосування міських вулицях.

Основне призначення подібних систем – безперервна підзарядка громадського електротранспорту. Під дорожнім полотном будуть приховані кабелі та індукційні контури, які дозволять безперервно підживлювати тягову батарею електробуса, що пересувається маршрутом. Останню за рахунок такої підтримки можна буде зробити легшою та компактнішою, покращивши здатність транспортного засобу перевозити корисне навантаження у вигляді пасажирів.

Будівельна компанія Obayashi, як зазначає Nikkei Asian Review, об’єднала зусилля з постачальником автокомпонентів Denso, щоб побудувати території дослідницького центру в Токіо випробувальну трасу довжиною 15 км для тестування технології підзарядки електротранспорту безконтактним способом у русі. Якщо Denso в цьому тандемі відповідає за зарядну інфраструктуру, то Obayashi розробила армований волокном бетон, який дозволяє накривати зарядні контури, що вмонтовуються в дорожнє полотно, досить тонкими, але при цьому міцними плитками, що витримують інтенсивну експлуатацію в умовах мегаполісу.

Як зазначається, рішення вже тестуються і європейськими автовиробниками. Випробування в Японії будуть проводитися до березня наступного року, і якщо рішення зарекомендує себе з кращого боку, роботи з його практичного впровадження будуть вестися до 2025 року. Obayashi також збирається співпрацювати з виробником кабелів Furukawa Electric, реалізуючи проєкт з прокладання живильної зарядні пристрої проводки вздовж доріг. Розвиток такої інфраструктури, думку учасників ініціативи, сприятиме популяризації електротранспорту. Одночасно прокладатимуться телекомунікації, що дозволяють «розумним» автомобілям обмінюватися інформацією з центрами обробки даних на високих швидкостях по всьому маршруту.

Adblock test