Quantron AG презентував водневий тягач з запасом ходу 1500 км

Компанія Quantron AG виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері показала світову прем’єру – магістральний сідловий тягач на водневих паливних елементах QHM FCEV Truck.

За основу було взято серійний тягач MAN TGX, якому встановили замість турбодизеля дві водневі паливні установки FC Move-XD по 120 кВт кожна, розроблені Ballard Power. Задній міст також інший – електричний eGen Power 130D від Allison Transmission.

Базова тягача – 44-1000 оснащена інтегрованим в раму баком 54 кг водню і розрахована на запас ходу до 700 км. Оптимізувати витрату водню допоможе інтелектуальна система Q-ENERGY. Електромотор має постійну потужність 400 кВт, а пікову – 550 кВт. Батарея застосовується ємністю 118 кВт.год. Машина доступна як сідловий тягач 4х2 або шасі 6х2 для установки різних кузовів. Замовлення на новинку і продажі стартують у другому кварталі 2023 року.

Інші моделі – 60-2000 і 44-2000 призначені для ринку Норвегії. Тут запасу водню вже 116 кг – баки розташовані не тільки в рамі, а й за кабіною. Перша з моделей може проїхати без дозаправки 1100 км, а друга – 1500 км. Установки Fuel Cell, електромотори і батареї застосовуються ті ж, що й базовому тягачі 44-1000. Крім того, є ще одна модель – 27-1000, розрахована на роботу в складі наддовгих автопоїздів. Водню тут – 54 кг, а запас ходу – до 700 км.

В якості опції водневі тягачі пропонуються з ефектним аеродинамічним обвісом, який надає машинам своє «обличчя», маскуючи марку автомобіля-донора.

Quantron AG також анонсувала й випуск батарейно-електричних тягачів – QHM BEV, також базі вантажівок MAN Truck Generation. Новинки будуть запропоновані в двох моделях: сідловий тягач 44-400 і шасі 27-400. Ці машини комплектуються електромотором постійною потужністю 375 кВт і батареями ємністю 280 – 392 кВт., які можна заряджати від станції в 350 кВт. Запас ходу – близько 350 км. Ці автомобілі вже доступні для замовлення.

стенді також можна побачити і екологічно чистий малотоннажник – QLI, побудований на базі IVECO Daily. Машина доступна як у водневому варіанті – повною масою 4,2 – 7,2 т і запасом ходу до 500 км, так і в батарейно-електричному – повною масою 3,5 – 7,2 т. Останній у найлегшому виконанні має вантажопідйомність 1000 кг. Також демонструється і батарейний 12-метровий низькопідлоговий електробус Cizaris 12EV із запасом ходу 370 км, про який ми вже докладно писали.

Adblock test

      

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.