Компанія BMW представила оновлений родстер Z4

Родстер BMW Z4 серії G29 пережив планове оновлення. Воно виявилося досить скромним. Обмежилися невеликими зовнішніми змінами та переглядом вже наявного обладнання. Причина – низькі продажі. За чотири роки світовому ринку реалізовано лише 55 000 автомобілів. З них майже половина у США (17%) та Німеччині (26%).

Зовні оновлений BMW Z4 відрізняється новими крупнокомірчастими ґратами у фірмових «ніздрях» та іншими бічними вставками у передньому бампері. Вже «у базу» включено обваження M Sport. При цьому комплекти Advantage та Sport Line для родстера більше не доступні. Також з 17 до 18 дюймів збільшено колісні диски, а в кузовній палітрі з’явилися нові відтінки.

Інтер’єр зберігся у своєму колишньому вигляді. Єдина зміна – «середня» версія тепер всіх ринках штатно укомплектована спортивними сидіннями, кермовим колесом та педалями. Також у стандартну комплектацію включені М-підвіска та посилені гальма.

Таким чином, топовий BMW Z4 M40i тепер відрізняється від більш дешевого sDrive 30i тільки сірими корпусами бічних дзеркал заднього виду та трапецієподібними патрубками випускної системи. Як і раніше, родстери укомплектовані адаптивною підвіскою та диференціалом з електроннокерованим блокуванням.

Моторна гама залишилася незмінною. Базова версія Z4 sDrive 20i оснащена 2,0-літровим турбованим чотирициліндровим двигуном віддачею 197 к.с. Коробка передач – шестиступінчаста механічна або восьмиступінчаста автоматична вибір.

Середня версія sDrive 30i укомплектована тим же 2,0-літровим двигуном, форсованим до 258 к.с. та 400 Нм. Коробка – восьмиступінчаста автоматична.

Топовий BMW M40i доступний з 3,0-літровим шестициліндровим двигуном (340 к.с., 500 Нм) та тим самим «автоматом». Для американського ринку потужність версії M40i, як і раніше, підвищена до 387 к.с.

У Європі продажі оновленого BMW Z4 стартують у листопаді цього року. У Німеччині мінімальний цінник родстера встановлено рівні 48 500 євро.

Adblock test