Toyota оновила гоночну GR Supra

Компанія Toyota представила покращений варіант гоночної GR Supra. Купе GR Supra GT4 Evo отримало нові амортизатори KW, перекалібровану АБС та посилені гальма. Виросла потужність рядної трилітрової «шістки»: правда, Toyota вказує тільки момент, який тепер досягає 660 Нм замість 650 звичайній GR Supra GT4. Коштує дводверка 186 тисяч євро.

Починаючи з дебютного сезону 2020 року в міжнародних та національних чемпіонатах класу GT4 взяли участь понад півсотні GR Supra GT4. Машина виявилася такою популярною, що навесні 2022-го Toyota випустила спецверсію GR Supra GT4 50 Edition, присвячену продажу 50-ї дводверки. Коштувало купе ті ж 175 000 євро, але відрізнялося оснащенням та тиражем – всього шість екземплярів.

І ось тепер, зібравши достатньо відгуків від приватних команд, Toyota побудувала покращену GR Supra GT4 Evo. Зовні вона практично не відрізняється від попередника. Основні області доробок – це рух, шасі та гальма. Машину можна буде купити у зборі за 186 000 євро або замовити необхідні деталі у вигляді кит-комплекту для самостійної установки старі GR Supra GT4.

Поліпшити їздові характеристики купе допомогли нові регульовані стійки KW та стабілізатор поперечної стійкості. Заодно було перекалібровано АБС і посилено гальма. Рядна «шістка» 3.0 (BMW B58B30C) з одним двопотоковим турбокомпресором отримала більш ефективну систему охолодження. Потужність агрегату стала вищою, але не уточнюється наскільки, а максимальний момент виріс з 650 до 660 Нм.

У стандартне оснащення GR Supra GT4 Evo входять випускна система Akrapovic, обвіс з біокомпозиту, 120-літровий паливний бак, а також омологований FIA каркас безпеки. За додаткову плату запропоновано камеру заднього виду, датчики ходів підвіски та тиску в шинах, плюс систему подачі води та набір компонентів для марафонських гонок.

Adblock test