BMW M залишить у гаммі потужні двигуни V8 та рядні «шістки»

Підрозділ BMW не буде слідувати стратегії Mercedes-AMG, пропонуючи зменшені двигуни для своїх моделей. Замість цього BMW M збереже свої поточні рядні 6-циліндрові двигуни і V8, поки не перейде електричні силові агрегати. Як підтвердив у нещодавньому інтерв’ю керівник BMW M Франк ван Меель, жодні три- та чотирициліндрові двигуни з електродвигунами та акумуляторами не розглядаються.

Коментуючи різні питання для CarExpert, ван Меель сказав, що встановлення меншого двигуна під капотом повноцінної моделі M у поєднанні з великими батареями просто «не буде правильним шляхом» для компанії. Електрифікація відіграватиме важливу роль у переході до повністю електричних автомобілів M – візьмемо, наприклад, XM з його електрифікованим 4,4-літровим V8 – але електродвигуни відіграватимуть допоміжну роль у цьому процесі.

«Ми бачимо це не так, тому що ми хочемо мати потужний базовий двигун у будь-якому випадку. Отже, для перехід до менших двигунів внутрішнього згоряння в поєднанні з більшими батареями був би неправильним шляхом. Для нас наступним кроком буде відразу перейти чисто електричні двигуни. І зробити це належним чином», – сказав ван Меель в інтерв’ю інтернет-виданню.

А щодо суто електричних автомобілів М? Очевидно, вони не з’являться ринку найближчим часом, оскільки ван Меел вважає, що технологія електромобілів ще не готова до створення машини, орієнтованої на трек – машини, яка може забезпечити «безперервний вихід енергії в достатній мірі».

«Вона повинна проїхати одне або два кола [Нюрбургринґ Нордшляйфе] повній швидкості, фактично, якщо ви їдете, скажімо, понад 250 кілометрів на годину, то з акумулятором ви все одно не зможете проїхати набагато далі. Тож наразі це є обмеженням», – додав генеральний директор.

Adblock test