XPeng обіцяє 30 нових та оновлених електромобілів до 2027 року

Цього року китайській XPeng Motors виповнюється 10 років. За цей термін компанії вдалося стати одним із провідних розробників електромобілів у Китаї, конкуруючи з Nio та нинішнім лідером ринку BYD. XPeng продовжує освоювати нові ринки Європи та паралельно поповнює лінійку електромобілів у Китаї новими моделями. У 2022 році бренд випустив середньорозмірний кросовер XPeng G9, а восени минулого року в Гуанджоу представив «багатоцільовий автомобіль» XPeng X9.

Протягом наступних трьох років компанія планує випустити близько 30 нових та оновлених електромобілів. Вони заповнять «прогалину» у цінах між автомобілями вартістю від 14 000 до 56 000 доларів у Китаї. Про це із посиланням внутрішній лист генерального директора XPeng Хе Сяопена повідомив Electrek.

Причиною такого амбітного розширення лінійки є прагнення конкурувати в китайській індустрії електромобілів, що стає дедалі інтенсивнішою. Як заявив Сяопен, 2024 рік принесе «море крові» китайський ринок, ставши відбірним раундом у сегменті.

Для досягнення своїх цілей XPeng найме близько 4000 нових співробітників та збільшить бюджет дослідження та розробки більш ніж на 40% порівняно з 2023 роком. У той час як багато OEM-виробників у Китаї та за його межами відступають від цілей розвитку електромобілів, генеральний директор XPeng бачить вікно можливостей для капіталізації й буде просуватися вперед сильніше та швидше, ніж раніше.

До реалізації цієї програми компанія розпочне вже цього місяця. Ставку роблять на «досконалішу та ефективнішу систему повного процесу». Вона заснована XPeng Product Development (XPD), новій системі управління розробкою продукту повного життєвого циклу V1.0 з функціями XPeng. Перших результатів планують досягти «у четвертому кварталі чи трохи раніше».

У майбутньому технологія розумного водіння залишиться ключовим напрямком для XPeng у всіх нових електромобілях. Лише у 2024 році у дослідження та розробки штучного інтелекту для підтримки цих функцій ADAS компанія інвестує близько 492 мільйонів доларів.

Adblock test