Леви на джипах: як справи в Stellantis Ukraine?

Леви на джипах: як справи в Stellantis Ukraine?

Сообщение news-maker » 20 окт 2021, 15:02

This is a blog post. To read the original post, please click here »

Изображение

Якщо слова «Stellantis Ukraine підготували звіт за дев’ять місяців 2021 року» навіюють вам смертельну нудьгу, вас ніхто не засуджує. Проте впродовж презентації (й після неї) декілька цікавих фактів все ж були озвучені.

Перший і найголовніший – зовсім не те, що чотири бренди Stellantis в Україні (а це Peugeot, Citroen, Opel і DS, тобто ex-Groupe PSA) за вказаний період здобули результат в 9 % ринку легкових автомобілів і аж 35 % у легкому комерційному транспорті.

Загальні результати брендів Stellantis за дев'ять місяців 2021 року


І навіть не те, що Citroen підписав з Укрпоштою контракт на 1860 вантажних Berlingo, вигравши найбільший в історії України тендер такого типу. Найголовніше для нас ось що: якщо раніше бренд Jeep представляв імпортер УкрАвто, уже із другого кварталу 2022 року Jeep доєднається до українського Stellantis.

Чому це важливо? Перезапуск бренду в Україні під крилом Stellantis може дати Jeep нове дихання: тут варто згадати Opel, що зі зміною керівництва в Україні перетворився на абсолютну історію успіху. Думаю, ніхто не заперечуватиме, що не менший потенціал у Jeep є: бренд має високу впізнаваність і яскраву харизму.

ИзображениеРезультати продажів Opel за перші дев'ять місяців 2021 року


Для Jeep йдеться не лише про розширення дилерської мережі (поки що заплановано довести кількість представництв до десяти), а й оновлення лінійки моделей. У Штатах вже є новий Grand Cherokee. Отримав оновлення і Jeep Compass, залишаються актуальними Renegade й легендарний Wrangler. Цілком можливо, що зміниться погляди нового керівництва стосовно Cherokee, котрий зараз в Україні не представлений узагалі.

ИзображениеПід час презентації на стенд в'їхав Wrangler Sahara. Його позичили в УкрАвто (на одометрі – під 40 тис. км), та скоро все має змінитися


Друга важлива новина стосується появи нових моделей ex-Groupe PSA на нашому ринку. Попри проблеми із напівпровідниками (найбільше від них серед представлених брендів страждає Peugeot, певні замовлення можна чекати до 3-4 місяців). Та цього року до нас усе ж дістануться:

– DS 4;

– Citroen C4;

– електричний Mokka-e (саме йому відведена роль електричного кросовера-першопрохідця Stellantis, хоча пауза перед Peugeot буде невеликою).

А в першій половині наступного року мають з’явитися:

– DS 9;

– Peugeot 308 (в обидвох кузовах), електричні e-2008 й e-Rifter;

– електричний Citroen e-C4 і С5 Aircross (плагін-гібрид).

– Opel GrandLand і Opel Astra.

ИзображениеОрієнтовний графік появи нових авто Stellantis на нашому ринку


Тут вартує зробити кілька зауваг. Представники компанії Stellantis Ukraine стверджують, що намагатимуться втримати ціни на електричні версії кросоверів на рівні, який лише трохи буде перевищувати ціни на аналогічні дизельні версії. Ставка робиться саме на електрифікацію кросоверів – на електричний e-208 чи Corsa-e чекати немає сенсу. (І ще одна заувага для скептиків електричної тяги у «непреміальних» брендах: навіть неймовірно дорогий за міркою класу Peugeot 3008 PHEV - той, що 300-сильний і коштує майже 60 тис. доларів - придбали у нас близько 40 разів. Чим представництво цілком задоволене.)

Наразі лише десять офіційних сервісних станцій із 69 наявних у Stellantis повністю готові обслуговувати автомобілі з електричним приводом (як електромобілі, так і гібриди). Та на презентації топменеджмент компанії оголосив амбітну мету - довести у 2022 році показник забезпечених усім необхідним сервісних станцій до 100 %.

ИзображениеПлани з підготовки офіційних СТО до обслуговування авто на електротязі


Врешті, остання новина стосується комплектацій конкретних автомобілів. Відповідаючи на запитання, представники українського Stellantis розповіли, що у кросовера Mokka зовсім скоро таки з’явиться багатше оснащення GS Line (зараз автомобіль доступний лише у версії Elegance). Проте очікувати появу дизельного двигуна у цьому Opel не варто узагалі. (До речі, цікавий факт: Mokka із дизелем і гідромеханікою не пропонується ніде, на жодному із ринків.)

Інше запитання стосувалося DS: чи буде крос-купе DS 4 мати більш привабливу ціну на українському ринку, ніж на європейському? З відповіді можна зробити ось який висновок: базові для Європи версії DS 4 (на 1.2-літровому бензиновому двигуні PureTech і з «механікою») в Україні не з’являться, а от багатші версії – у порівнянні з аналогічними європейськими – справді мають бути доступнішими.

Adblock test
Изображение Изображение Изображение Изображение
Аватара пользователя
news-maker
NEWS
NEWS
 
Сообщения: 14152
Зарегистрирован: 26 июл 2014, 18:05
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

Вернуться в Автомобильные новости

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 184

cron