This is a
blog post. To read the original post, please
click here »Україна здатна забезпечити на травень необхідні 120 тисяч тонн бензину. Водночас, уряд працює над завезенням запасів для операторів ринку.
Про це у Facebook повідомила перший віце-прем'єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко.
За її словами, минулого року Україна імпортувала 82% від загального обсягу споживання пального чотирма видами транспорту: автомобільним, залізничним, морським і трубопровідним.
З початком російського вторгнення, структура імпорту радикально змінилася. З усіх доступних шляхів залишився автомобільний, але до війни він забезпечував лише 3% поставок.
«Ми активно переорієнтовуємо Україну на інші маршрути постачання. В результаті збільшили об'єми автоперевезення пального у травні до березня у 15 разів, залізничні та річкові – в 5 разів. Ці кроки дозволили гарантувати наявність пального на АЗС у березні-квітні. Проте у травні очікуємо значно більше споживання».За її словами, востаннє логістичні проблеми такого масштабу Україна вирішувала у 1943-1944 роках.
Зараз Україна, серед іншого, працює над вузлами перевантаження на залізниці, а також будує нестандартні логістичні маршрути через порти Чорного моря, Балтики й Адріатики.
«Позитивні сигнали Україна отримала після енергетичного форуму у Варшаві. Є всі технічні можливості збільшити перевалку пального через Польщу з 60 до 200 тисяч тонн на місяць» - Юлія Свириденко, перший віце-прем'єр-міністр – міністр економіки України.
Нагадаємо, на початку травня Мінекономіки оприлюднило нові розрахунки середньої вартості бензину та дизпалива, яка є базовою для встановлення своєї націнки автозаправними станціями. Розрахункові ціни суттєво зросли.
Після цього на українських АЗС відчутно подорожчали бензин і дизель.
До цього фактору додалася війна та знищення росіянами запасів палива шляхом бомбувань.
В Офісі президента повідомили про намір ліквідувати дефіцит бензину і дизельного палива, що виник в Україні. Крім того, буде створено стратегічний запас, який не зможе знищити ворожа армія.
Adblock test