ZF виводить автобуси на новий рівень продуктивності

ZF виводить автобуси на новий рівень продуктивності

Сообщение news-maker » 19 май 2022, 12:05

This is a blog post. To read the original post, please click here »

Изображение

Нещодавно створений підрозділ ZF Commercial Vehicles Solutions (CVS) представляє 6-ступінчасту автоматичну трансмісію другого покоління - EcoLife Coachline. Вона призначена для всіх типів автобусів і задає новий стандарт продуктивності і економічності в сегменті.

Завдяки технології Start-Stop витрату палива вдалося скоротити на 3%. Крім того, передавальні числа від 3,36 до 0,59 дають змогу підтримувати оптимальні оберти двигуна, що також знижує витрату палива, а заразом і шкідливі викиди. Нове програмне забезпечення ZF TopDyn Life зробило процес перемикання передач ще більш плавним, що поліпшило їздовий комфорт.



Гідродинамічний перетворювач крутильного моменту зі стандартним гасителем крутильних коливань дає змогу досягати високих вхідних крутильних моментів на відносно низьких обертах двигуна. Ключовими перевагами цього є зниження шуму, а також зменшення витрати палива.


Інноваційний вбудований первинний гальмо-сповільнювач і система подвійного охолодження забезпечують найвищий рівень потужності гальмування в будь-який час - навіть на низьких швидкостях. Подвійна система охолодження оснащена великим теплообмінником-сповільнювачем і вбудованим теплообмінником трансмісії. Це забезпечує більш тривале гальмування сповільнювачем і більшу доступність сповільнювача - важливі особливості, враховуючи, що міжміські автобуси часто працюють протягом більш тривалого часу на крутих гірських дорогах і на великих відстанях.



Ефективно знижуючи навантаження на робочі гальма автомобіля і захищаючи від перегріву, подвійна система охолодження також збільшує інтервали заміни мастила до 480 000 км. Загалом, численні удосконалення сприяють підвищенню енергоефективності, скороченню викидів CO2 і зниженню сукупної вартості володіння.

Крім того, EcoLife CoachLine підвищують цифровізацію сервісного обслуговування, допомагаючи не просто прогнозувати поломки, а й запобігати їх виникненню. Це знижує витрати на технічне обслуговування і ремонт, полегшує планування необхідних робіт і збільшує час безвідмовної роботи автобуса.

Adblock test
Изображение Изображение Изображение Изображение
Аватара пользователя
news-maker
NEWS
NEWS
 
Сообщения: 14152
Зарегистрирован: 26 июл 2014, 18:05
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 2 раз.

Вернуться в Автомобильные новости

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 140

cron